hemma

Hejsan (:

nu är jag hemma, men pappa fick köra tillbaks mig igen för jag gjömde ta med alla läxorna till emma som då har missat lite i skolan eftersom hon är sjuk.
Men har ätit.. och ni får en bild på dagens outfit! Tog den lite snabbt på vägen hem, jag gick då med Fanny, olivia och Sofia. idag i skolan hade vi spruta, det gjorde faktsikt ont..! Det sticktes till lite och gjorde kanske lite ont efter, emma trodde hon skulle svimma! haha.
engelska, språk, valfritt och idrott var dom andra lektionerna. vi övade ju också såklart på HEMLIGT, men vi snurrade och blev helt yra, men det gick bra ändå!

Här får ni dagens outfit då!





Tröja - GinaTricot.
jenasleggings - GinaTricot.
skor - H&M.
Väska - någonstans i spanien.

kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0