Godmorgon!

Godmorgon bloggen!

Jag vaknade nästan först av alla, mamma först och sen jag, så då gick jag ner till datan och tänkte blogga lite.
Har ont i halsen och hostar! Tack emma.. nu har du smittat mig!
menmen, eve och rasse sover fortfarande... men inte länge till... hehe!

igår så kollade vi på videos från när vi var små, O.C, brottades, spelade data, var med kaninerna och spelade fotboll. På kvällen satt alla vi i soffan och kollade på Marley & me. Gosch, vad sorlig den va! Grät som en barnunge, men det var rolig också.. skitrolig! Vi hade morötter, gurkor, dipp, chips, choklad, smågodis och fanta, cola!


Vi kollar på videos!


haha... EVE!


gotti...gotti!

kram, ska äta frukost nu! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0