SEG

hhej sötisar!

sja spela lite sims nu, gissa om jag saknat det ♥
varför känns allt så segt för mig? iih..
kan knappt skriva på tagentbordet för mina händer och fingrar är så sega idag..?!
vill inte vara seg, se sliten ut, vara på dåligt humör! ussh på det.
är ganska så hungrig och trött efter allt, har ju varit uppe mitt i natten,
men jag har ju sovit nu när jag kommit hem!
kanske en dusch hjälper, det blir nog bättre hoppas jag.
uppigande och känner sig mycket fräshare.
varför jag är så seg kan ju också vara att man reser så mycket,
har knappt varit hemma och slappat eller så.
vart med kompisar eller inte hemma helt eneklt!
" borta bra, men hemma bäst " ♥
blir nog bra om jag får skämma bort mig lite med sims
och sen film och kanske något gott också.

kramar ♥





Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

Hejhej sötnos :)<3



Jag saknar dig och Emma så otroligt! :)<3



PUSS<33333

2009-08-01 @ 17:48:48
URL: http://lillaajaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0