bowling, bio och donken!

hhheeej, har presic kommit hem efter fyra timmar på heron city! först bowlade vi och det gick inte så jättebra för mig men sen så kollade vi på bio, ice age 3! fan vad man garva, den filmen var i alla fall jättebra, men sen så tappade jag min lösnagel i popcornen.. haha! men sen fick jag upp den? a! nu när jag kom hem har jag lagt upp bilder på bloggen och så, städat klart på mitt rum, knappast! men sanrt är det klart.. och vart med Dessie ♥
snart så är det träning, vi ska prata taktik inför gothia cup och så, sen ska jag kolla på, är fortfarande seg, som sagt, haha! efter ska jag nog doppa mig, ha det bra, krmaar ♥

Kommentarer
Postat av: Benedicte

Hva?

2009-07-08 @ 17:00:32
URL: http://benedictehh.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0