the school...

hejhej bloggen! nu har jag kommit hem från " the school "  det var väl sådär.. vi pratade om hjärtat och lungorna? kul att veta.... men lite spännande var det väl! På rasterna så var jag mest med emma, ida och fanny vi kollade på kisses, dessies, paows och kenzas bloggar från mobilen och så snackade vi lite. Vi har också haft matte, svenska och idrott men då kollade jag på eftersom jag är så jäkla hostig, vi skulle hoppa längdhopp, springa 60 m, kasta boll, tre steg m.m. har till och med lite feber nu! F*N, vi har skolresa på torsdag, hoppas att jag blir frisk! det vill ju man inte missa..!
BTW, VI VANN MATCHEN MED 3-2, WIHOOO =) men jag tittade på,,,,!




puss o kram  ♥

Kommentarer
Postat av: laila

så fin du är =) Jag ska sova nu hörs imorgon =) natti natti :D

2009-08-26 @ 02:48:45
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0