stan!

hhej, har kommit hem från stan, ska snart på träningen. Men tänkte att jag skulle hinna blogga lite först. I alla fall, några killar följde med oss på stan så ensamma var vi inte.. jag köpte dock en vit långärmad som jag ska ha på skolfotot i morgon, orkar inte klä upp mig så speciellt mkt, med tanke på att skolfotot skulle vara så tidigt så fick man ju bara en halv dag att tänka ut det. Men det får duga! Det började spöregna, blixtra och åska när vi var på stan! Har aldrig hört en så hög åska, shit asso.. Och sen blixtra det och åska precis efter, betyder alltså att blixten var supernära mig! Men farligt är det ju inte.. även om det är läskigt ibalnd... haha! Vi fikade, gick runt och pratade, några shoppade oxå.
Men ska göra mig i ordning till träningen, ses ♥

Kommentarer
Postat av: Laila♥

Tack sötnows :) Vad händer idag? :) Något kul hoppas jag? :)

2009-08-19 @ 10:19:52
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0