sorry

hej igen! nu ska det bli skärpning när det gäller bloggen, usch på mig asso!
men datan funkar inte och pappas data är ju bara här på helgen för pappa jobbar ju ganska långt bort härifrån.

Igår på kvällen åt vi middag ute på altanen, det var kallt men vi har ju en sån där värmare så det blir varmt. Mysigt! Emma och jag planerade till kalaset som ska vara på fredag. Kan inte berätta vad vi planerade i bloggen för några läser den ju som är bjudna på kalaset. Men det var kul och nu är allt klart förrutom kläderna.. vet inte vad jag ska ha på mig.... ska kolla på hm´s hemsida och lite mera!

Nu så har jag precis duschat, har haft pjyamas hela dagen! aja.. det är ju bara skönt, haha. Men nu så är jag fresh fräsh ;) Läxan är också klar! I TID, hehe! Tänkte vara lite med sötnöten dessie, så hon också får vara ute och springa! Lunchen blev varmkorv, mums.. typ min favorit! aaaaa.

ni vet den dagen när jag klämde mig i badrumsdörren!
usch, det gör ont och såret är verkligen äckligt.


O U T F I T <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0