förlåt!

hejsan (:

internet har strulat, och det går inte att göra inlägg, men nu skriver jag på pappas data och nu funkar det perfekt! så förlåt för dålig uppdatering idag? englit mig..
men idag har jag slappat och tagit det lungt, så mår OK! men däremot ramlade jag på emmas jäkla klädhög och fick ett blåmärke vid midjan! aj, liksom det gjorde ont för jag landade på dragkedjan med midjan. Haha.
Vaknade vid halv 11 och gick upp och åt frukost. yoghurt med flingor, mums! Sen gjorde jag i ordning mig och satte mig vid datan och spelade lite sims, men nu bloggar jag dådå.

plockade faktiskt upp alla ruttna äpplen från marken och fick 60 kr, det var mycket äpplen! Sen kom nån kille och då tog mamma fram bullar och saft, wihoooo.. det var gott.




ciao.. ska måla mina fina naglar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0