NY DESIGN

hhej alla glada! idag har jag suttit hemma framför datan och knappt ätit något, men ska snart upp och ta lite flingor och mjölk. jag mår bra, tar supermånga fina kort med min nya mobil, den har skitbra kamera. när pappa kommer hem ska han sätta på pumpen till poolen, så man kan bada lite. Nu har jag varit ensam hemma sen morgonen, emma är hos Sofia med amanda och jag sitter här "/ och har boring!

VIKTIGT!
har smsat med sötingen Freja från danmark men som nu bor i Sverige. Vi träffas bara en gång om året men då är vi en hel vecka, och den veckan håller på att närma sig, liksom på söndag åker jag och emma till dalarna, där träffar vi freja och hennes syster Ronja, <33 guud vad jag längtar! kan knappt vänta, jag kommer ta kort på packnigen, hahaha! kanske inte så intressesant men men XD jag kommer hem nästa söndag igen, kommer ta en massa fina kort och kanske, bara kanske, har jag tillgång till data, hoppas det!
komemr sakna er supermkt
SMSA MIG ♥

Ni kanske har sett min nya design? Vad tycker ni?
själv tycker jag att den är helt OK! men kanske lite för mycket av rosa..
aja, det får duga ett tag.. KRAMAR ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna ♥

Heejj♥



fiin blogg ♥

Sån mobil som du ha, sån har jag med!

dom är bra fast inte dom bästa! ♥

Älskar diig ♥♥♥

2009-06-25 @ 20:06:09
URL: http://lillaajaag.blogg.se/
Postat av: simone

haha kejj, jorah det kan vi. :)

2009-06-26 @ 10:52:20
URL: http://gmz.blogg.se/
Postat av: Anni <3

Din design är jätte fin!!! Hur får man den så snygg? kram!

2009-06-26 @ 12:38:11
URL: http://lovetusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0