MIDSOMMAR!

jaha, idag var det då midsommar! vad fort tiden går, på tisdag fyller jag år, glöm inte att gratta mig då!
i alla fall, hur blir din midsommar?  jag kommer väl typ vara inne om inte det slutar regna, jävla regn! men vi ska såklart äta sill och potatis, fast jag hatar sill! men då äter jag kötbullar och potatis. AAH! jag längtar tills min födelsedag .. här är några saker som jag önskar mig..

• Smink från Make Up Store.
• Mobil.
• Pengar.
• Kläder.
• Filmkamera.


Det är inte allt, men lite i alla fall.. nu ska jag ta en jordgubbe och sjunga lite tror jag!

KRAM ♥

Kommentarer
Postat av: simone

Hey, ska vi följa varandra på bloglovin? ;)

2009-06-19 @ 13:56:43
URL: http://gmz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0