klippt mej..

Hejhej <3

idag var jag i skolan, gjorde en nyckelring på syslöjden men den blev typ missbildad, råkade ta för kort tråd! men eftersom det var sista gången så är jag klar med allt nu.. vi kollade på en film som  hette livet är underbart, den var lite långtråkigt i början men sen så blev den jätte spännande, har rensat min låda så bar på en skit tung väska när jag gick hem. Klockan 5 så åkte vi och klippte mej, jag brukar klippa mig i Södra, där finns det en superbra frissör som alltid klipper mig, har ingen bild just nu men det kanske kommer senare. Det blev en kortare lugg och så klippte jag topparna ju. Efter klippningen åkte vi till QB och åt, älskar det stället, så jävla goda pommes frittes där och speciellt med grillkrydda! haha, nu blr det nog grey´s anatomy vid tv med choklad kanske? aaaaaa ><

här kommer bilder!


såhär blev det efter klippningen,
men jag kommer platta det och sätta på löshåret sen ju!


Pommes med chicken... min favvomat.....!


och choklad milkshake.. himla gott >.<

det var allt för idag, hoppas ni haft en lika bra dag som jag!
puss o kram ♥

Kommentarer
Postat av: Michelle [My life, my story, my words]

svar; Jag har skolavslutning ^^ & du? kram

2009-06-10 @ 20:42:04
URL: http://miiichellejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0