hemma.

hej alla! har åkt bil i 4 timmar nu, gissa om jag är trött? först packade jag upp den stooora väskan med bara skit i typ..! och la nästan allt i tvätten, jag hälsa på dessie och polly, saknat dom skitmkt! vi var då med dom, sen gick vi upp till Torres som är fannys kanin, hon är i spanien och har det skönt men då så fick vi passa henens kanin dårrå i en vecka.
Nu sitter jag vid datan, förresten så har jag målat mina naglar skitfina, fast jag vill ha en ljusare rosa nu är den ganska så mörk, vi åt i alla fall på mc donalds på vägen hem och jag köpte sån där meny där man får med ett glas, veckans färg var ju svart!

bilder från midsommar och så ♥


många biljardtuneringar, dom hade ju ett bord i stugan dårra.


YÄÄY! dom hade en data där fast med ingen internet.


smarrigt värre.. !


Vi fiska massor men fick inte en ända fisk!


Det  var kul att ro!


Skitmysig brygga faktiskt :)


Emma fiskar från stenarna, men ingen napp..


Dom var nästan på väg att ramla av båten p.g.a. att emma fick bottennapp.


Shiet, vad klantig jag var! vi fick plocka upp och damsuga i timmar ..


midsommarmiddagen, fast det var inte allt :D


Mina armlösa midsommar present! söt var den i alla fall, tack mamma!


Evelina min kusin, plockar blommor åt stången!


Emmas och min fina manikyr, jag har rosa och emma bått.


Dans runt stången!


Vi skrev i gästboken innann vi åkte!


Min signatur ♥


Sitter bland packingen och väntar..



Hihi, jag i bilen ( bjuder...)

Det var typ alla bilder, ledsen att ni fick vänta så länge för att se dom!
nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg i morgon på min födelsedag ♥
 KRAM <3

Kommentarer
Postat av: molly :)

grattis gumman ! :)<3

2009-06-23 @ 16:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0