24 juni

hejhej! ♥ idag var jag med emma, emma, ida, robin, amanda och sofia! vi var på badstranden fast jag, emma, emma och ida badade inte men vi gick upp till shortsen för det hade vi på oss. sen gick vi hem och åt lite och så, sen var vi med alla söta kaniner, torres, dessie och polly! fast vi kan inte ha dom tillsammans för Dessie attackerade typ torres ån gång så dom får inte vara tillsammans! men torres var i hagen och dessie och polly lösa utanför..! Sen badade emma, emma, ida och jag i våran pool! det är så jäkla skönt, vi var i typ en timme eller lite mindre kanske! vi gjorde några roliga lekar och dök och så, haha :D sen spelade vi data och duschade lite, platta håret m.m. Sen gick dom hem till sig, eller Emma blev hämtad för hon bor ganska så långt härifrån.. men då skulle familjen äta middag. spagetti med köttfärssås ute på altanen med solen i ögonen, jag fick typ damp >_< men nu ska jag bada i poolen lite, PUSSPUSS <3


Vi var på badstranden, fast jag stekte typ bara!


Kommentarer
Postat av: fia

jag vill oxå ha en pool :'(XD<33

2009-06-25 @ 12:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0