16 juni

HELLU ♥

idag är det bara en vecka kvar tills jag fyller år! yeaah, längtar skit mycket!
jag vaknade först av alla, det var tråkigt att vara vaken själv men sen så vaknade emma och då sjöng vi och spelade biljard för att väcka dom andra. Vi åt frukost och sen så gick Tomas, Rasmus och Erik och fiska men det blev ingen fisk och inte heller när emma och jag skulle fiska, det är typ dött i den där sjön.. fast förra året vi fick en gädda!  haha!
Vi åt makaroner och köttbullar till lunch och sen vid middagstid kom pappa med datan så jag äntligen kunde blogga! och det är det jag gör nu! men nu är det middag.

hörs! pusspuss.


Kommentarer
Postat av: Anni

Om du fyller år om en vecka säger jag grattis på födelsedagen i förskott! :) Kram Anni

2009-06-19 @ 09:49:08
URL: http://lovetusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0