slappardag.

hhej! idag har hag bara varit hemma, syrran var på stan med amanda. men jag har typ badat och sprunigt ett varv med pappa.. det var asjobbigt tyckte jag men det gick bra och så var det roligt, ska göra samma i morgon också. Förlåt att jag inte bloggat nåt men har haft supermkt tid vid datan, men precis när jag skulle börja blev det plötsigt strömavbrott :@ blev arg men sen sa pappa att hela området hade det och att den snart skulle komma tillbaks och det gjorde den så nu bloggar jag.. vi åt middag ute, kött och potatis och morötter, sen fick kaninerna skutta lite och sen gav emma dom mat, i morgon måste vi städa burarna åt dom! men nu har jag precis duschat, blir väl sängen snart :)


godnatt ♥ sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0