ÖNÖDIGT INLÄGG - SIMS 3.

Hej bloggen!

Idag har jag spelat galet mycket sims. Därför vill jag visa upp min sim som nu är två simmar dårra fär hon har fött ett barn, hon heter Paulina, men här kommer lite bilder =) inte ett måste att se!


Åker hem i sin turne buss från spa-avdelningen.


Äter specialgrytan hemma.


Övar att spela gittar.


Skriver på sin dramiska roman.


Har en skön tupplur.


Pratar med sin pojkvän i telefon.


Sover.. ZZzz.


Har precis ätit frukost.


Tränar styrketräning.


På väg till sjukhuset, ska föda barnet.


Prince Eric fick det söta barnet heta.


Hem igen.


Mata, gosa och leka med barnet.


Läser om barn.


Prince Eric sover.


Paulina sover.

Haha, det var två annorlunda dagar hos Paulina.. =)
kramar ♥



Kommentarer
Postat av: Anni

Jag älskar sims 3! Lägg gärna in fler bilder på det!! Man kan väl inte ha någon tex pengkod på sims 3 eller? kram A

2009-07-20 @ 07:51:08
URL: http://lovetusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0