middag, dansklubb och fest.

hheeej :) japp, har precis vaknat och vad är klockan? OMG, halv 12.. men vi la oss halv 3 igår, suck. fast jag somnade i soffan lite men ändå var man så här trött. Som ni vet så var min familj på middag hos Sofia, dom bor grannar med fanny. Och fannys mamma fyllde 40! så dom hade en massa gäster, men fanny var med oss hos sofia. Först spelade vi lite fotboll på tomten och lekte lite med deras söta hund max.. han springer så sött! hehe, sen körde vi kasta sko, dom hade tre gungor på tomten som man gungade på och så skulle man kasta en sko, asso sparka av den från foten, Sofia fick 6p, jag fick 1p och emma fick 1p. Hehe, vi var inte direkt mästare på just det. Sen gick vi in på Sofias rum och spelade data, hon har ju webcam och jag har typ aldrig sett  det förrut, fyfan vad jag vill ha det! Men fanny och sofia var så himla roliga på webcam, emma och typ skratta ihjäl oss, hahahaha, det var så kuuuul! Sen så har sofias familj vart i usa och vi kollade på bilder från det.. dom var där i tre veckor, aaaah.. jag vill åka dit men våran familj har typ inte råd :/ ååh, säger jag bara. Sen var det mat, kött och pommes frittes..det var supergott. Sen spelade vi lite boll och så var det efterrätt, glass. det var också gott. sofias pappa som är fotbollstränare i vårat lag satte typ på en konsitg skiva av michael jackson, en sån där stor rund, svart skiva. Haha, fanny, emma, jag och sofia körde guitar hero, trummor är så svårt men sofia var fett bra på det och jag var bra på gittar faktiskt, fanny sjöng och emma körde bas. Sen kollade vi lite på O.C, fanny och sofia var typ ganska långt fram i filmerna och emma och jag fattade typ inget, men vi kollade ändå. Sen skulle vi göra en dans och låten var black or white av michal jackson, den äger, låten asso! Vi kom rätt så långt och då bestämde vi oss för att göra en dansklubb.. asso vi gör en massa danser och kanske visar upp dom ibland. Det var skitkul. Sen skulle alla vi överraska helen som är fannys mamma på 40årsdagen, så vi smög till deras tomt och så sjöng vi ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva ut i hundrade år.......... aa, dom vuxna satt och pratade på medans sofia, emma, fanny och jag matade alla kaninerna som inte hade fått mat än. Torres som är fannys kanin, dessie (det vet ni ju vem det är) och polly också. Sen somnade emma och jag i soffan och fanny la sig och sofias familj gick hemåt som vi okcså gjorde efter ett tag, då somnade jag på en gång. här kommer bilder!


emma och sofia gungar, vi körde kasta skon!


iip, jag gungar!


sofia förklarar hur härligt det var i usa :)


haha, dom var så roliga, ooooh!


fanny var törstig efter allt dansande.


max, maxen.. söööööt  <3

det var alla bilder, puss o kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0