HEJDÅ ♥

hhej, eller ska jag skriva hejdå för vi åker om två timmar..! Men hhej blir nog bra ♥
här kommer bilder på min packnig, som  sagt så komer jag hem på fredag elr lördag det beror på om vi tar oss till finalen eller inte. kommer sakna er supermkt och bloggen såklart! PUSS ♥


Regnjacka och byxer och en tjocktröja!


Lite smink.. manfick inte ha mig sig speciellt mkt (:


Remover, shampo, balsam och tvål.


mobilladdare, tofsar och hårspännen.


Två par jeansleggings, tshirt och linne.


3 par strumpor och benskydd.


2 böcker.... och två par strumpor.


mjukisoverallen.


badhandduk och duschhanduk.


shorts, löparskor och fotbollsskor.


Vindoverallen.

Så, det var nästan allt, vår matchtröja hänger fortfarande på tork.. och lakan m.m. oxå? ♥
PUSS ♥


Kommentarer
Postat av: Fredrica

Hej Lovisa, jag har en fråga: hur fixar man tema, som du har, där det står mmlovisa och lite så??

2009-07-18 @ 08:50:15
URL: http://luddigatotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0