vart på sjön

Hej bloggen!

Har precis kommit hem, sitter här och ska snart duscha faktiskt, känner mig så ofräsh. Men men, tänkte berätta lite om sjön nudå. Min familj och emmas familj åkte till några öar med deras segelbåt. Fick till och med prova på att köra segelbåten, det gick självklart bra. När vi hade lagt ankare vid nån brygga träffade vi Cornelia och hennes pappa. Cornelia, Emma, Emma och jag spelade kort. Uno, vändtian, bubblan, bluffstopp, finns i sjön och många mer! Det gjorde vi nästan hela tiden förutom att jag och Emma karlsson och Cornelia badade i sjön.. fy fan vad kallt det var! sved nästan... vi surfade på ankarlinan. om ni förtstår? asso i vattnet..! Sen så har vi haft två trevliga middagar och några luncher också, hehe. Det har vart skitkul. Sen hr vi matat änder, gud vad kul det är.. hehehehe!


Vill tillbaks ut på sjön...... :D


Kommentarer
Postat av: patrik

Låter ju helt underbart

2009-08-26 @ 21:12:10
URL: http://likeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0