minnen.

Hej..

tänker tillbaks i tiden, men inte så märkvärdigt! När min familj var på gotland, det var det mysigaste på hela sommarlovet. Skulle verkligen vilja åka dit igen. Jag hann inte skriva i bloggen så mycket då och ni fick bara en massa bilder som inte beskrev hur mysigt jag hade det.

Först trodde jag att det skulle bli boring och ville knappt åka först, för jag ville vara med kompisar också. Men när vi kom dit ville jag ju inte ens hem, måste lära mig att aldrig döma nåt innan.

alla mysiga resturanger vi åt på, blev inte så många resturangbesök men ändå! när vi badade i stranden och i poolen, shoppingturen, spelkvällarna och det mysiga huset vi sov i. det blev också mycket glass och fotbollsgolf som var hur roligt som helst!

tack mamma och pappa som gjorde så att jag fick uppleva allt detta ♥



Kommentarer
Postat av: Carina

Tack själv gumman! Jag åker gärna dit igen, det vet du!! Puss

2009-08-30 @ 18:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0