Lovisa dissar.



- Dåliga tushpennor.
diss, diss o diss! man har tänkt att måla en fin teckning med tushpennor. Man provar den första, för trubbig spets.. går inte att rita med. hmm.. den andra? helt slut på färgen, funkar inte heller! USCH, hatar det.. även om jag inte brukar rita med tuschpennor, så suger det i alla fall!

- Höga ljud när man försöker sova.
Det är otroligt jobbigt när man ska sova efter en jobbig dag och det är massa oväsen! kanske en moped som åker med värsta höga ljudet utanför eller något liknande! jobbigt, jobbigt asso!

- Hackig dator.
Yes! syrran har lämnat datan, entligen min tur, yes! Jag går in på blogg.se.. hålla? varför står det helt stilla.. va f*n.. nu hackar den också. Jag hatar när sånt händer, kanske tar en timme elr halvtimme ibland innan det blivit fixat eller så, tummen ner på det!


Kommentarer
Postat av: sanna

tack för frågan! säger till när dom kommer ut , för du vill väl kanske ha svar ; )



ska vi följa varandra i bloglovin ? : )

2009-08-09 @ 18:13:50
URL: http://saanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0