hiss & diss




-FOTBOLL.
Jag hissar sporten fotboll, dels för att jag tycker det är kul men också roligt att kolla på.
Det kan vara en träning när kompisarna tränar eller en match man ser på tv där kända fotbollsspelare spelar.
Både är lika kul, man lär sig när man kollar på också, men man måste träna för att det ska sitta perfekt sen.
Tummen upp för fotboll! och för att det är den mest kändaste sproten?

-KANINER.
Eftersom jag själv har en kanin så är det inte så konstigt varför jag hissar just kaniner. Dom är det perfekta sällskapsdjuret och känner man sig ensam är det alltid bra med en lite söt kanin. Men se till att kaninen får egen tid också så man inte tröttar ut den, då kan kaninen bli aggresiv! Puss på alla söta kaniner som finns ♥



-SALLAD.
Ett perfekt mellanmål, blir man inte mätt på salladen kan man ta ett bröd till. Det gör det bara godare!
En hemmagjord sallad är nog det godaste. Man får lägga till det man vill och samtidigt kan man expriemntera också. Ju mer man har i desto godare! Fetaost, tomat, gurka, avocado, lök och självklart sallad, mums!







-FALSKA MÄNNIKSOR.
Tyvärr så kan jag inte berätta särskilt tydligt vad jag menar med att jag dissar falska människor. Men sånt hatar jag! Sånna som är det borde ju växa upp nån gång, kom igen... det är löjligt! Det finns många andledningar till falska männiksor. Att man är så avundsjuk att man skiter i vissa, ljuga överdrivet, hacka nån och tusen andra saker. Känner du igen dig? Sånt dissar jag verkligen.

-BLOGGAR MED DÅLIG UPPDATERING.
Har fastnat vid en blogg som är superbra, men än sak dissar jag med den bloggen! kanske två inlägg per dag? tråkigt att läsa, men jag förstår också att vissa inte har tid och ett privatliv också. Men har man en blogg måste man ju tänka på sina läsare också så att det ska funka. Inläggen är bra, det är ju därför jag gillar den bloggen, men den skulle vara 100 procent bättre om man uppdaterar mer! Kanske 4 inlägg per dag MINST.

-NO.
No är ett skolämne som jag tycker är... TRÅKIGT. Det står för naturorienterade ämnen tror jag, har jag rätt? I alla fall, vi har pratat om eleckritet, puberteten, hjärtat och lungorna, örat, ögat och mycket mer på no lektionerna. Tycker att det är så tråkigt jag jag kan decka till helt plöstigt, men däremot ligger jag inte efter utan kan det mesta. Men hatar alla no lektioner!



Kommentarer
Postat av: patrik

Det var mycket på en gång

2009-08-26 @ 21:06:17
URL: http://likeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0