FOTBOLLSCUP.

hhej, tills idag har ju ida sovit över, hon kom hakv 4 igår och då badade vi lite i poolen och så spelade vi data och mycket mer, vi åt tacos till middag och sen skulle vi till ida och mata hennes kaniner, molly och ludde, dom är skitsöta och är en familj, hehe, Molly är gravid, förstår ni. men då var klockan typ 20 över 8 när vi gick där från och då skulle vi till kiosken och köpa godis men det hann vi inte för dom stänger kl 9. Så då gick vi in och kollade på en film och åt chips i soffan, vi la oss ganska tidigt för nästa dag var det fotbollscup, vi samlades 8:00 på morgonen liksom, jag var skittrött. Men först körde vi tre matcher med ganska lång paus och gissa om man blev brun idag! solen lyste nästan hela tiden och det fanns knappt nån skugga, men det blev lite jobbigt när vi körde sista matchen, det kändes typ som att man skulle svimma, men det gjorde ingen som tur var! aja, vi förlorade alla matcher men jag är ämdå så himla stolt över mitt lag, för alla matcher vi gjorde så var vi seriösa och kämpade på även fast det var varmt och vi hade många skador i laget liksom... GRATTIS alla som blev matchens lirare! Det blev Emmak, Elin, Karin och Sofia! <3 hehe.  nu är jag hemma efter en hot dag med fotbollsspelandet.. har badat i poolen, emma och jag mot pappa och mamma i vollyboll, gissa vem som vann?? JAG OCH EMMA SÅKLART! haha, det var kul och så. Men nu behöver emma hjälp med kaninerna, dom smiter.. men när jag kommer så kommer kaninerna komma till mig liksom och så tar jag dom, hahaha.


aja, seriöst! kommentera lite nu <3

LOVISA <3


Kommentarer
Postat av: Anni <3

Synd att ni inte vann men hur årkar ni spela när det är såå varmt? Ha det bra och fortsätt gärna kommentera min blogg kram!

2009-06-28 @ 10:05:09
URL: http://lovetusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0