030609

shoobre <3

idag så har jag vart sjuk som vanligt.. haha >.<  det har vart några dagar nu som jag vart hemma från skolan...!
efter skolan när emma kom hem och när mamma kom hem åkte vi och kolla på en hund som mamma hittat på blocket, det är en golden och vi kanske ska köpa den! Den heter Ronja men vi kanske ska döpa om den till typ, Svea, Miley eller nått .. den var skitsööt. Dom som äger den, deras barn har blivit allergisk och typ grät för han trodde vi skulle köpa den idag.. men hundbur, koppel, matskålar, leksaker m.m får man på köpet och det är ju oftast ganska dyrt så det var ju bra! men den kostar 9000 eller så, så vi kanske inte har råd, åh! älskar den hunden redan ;D
Sen åkte vi och handlade på Willys, det är den bästa affären typ.. vi köpte havregryn och strössel så jag kan baka för alla chokladbollar åt jag liksom upp idag >.< heh, vi köpte mycket mer också!
Här kommer lite bilder <33


Söt va? det är en valp  = )


Hon gilla Emma >.<


Så jäv*a sööööt!


Hon ville hänga med oss hem  : )


MINA GRYN! ( till bakningen )


Candy!! ... yummi >.<



// Lovisa ♥


Kommentarer
Postat av: Felicia

nämen åååh, vad sööt! ;)

jag tycker ni ska köpa den!

2009-06-04 @ 12:37:31
Postat av: LOL

fyy så sööt! :*

2009-06-04 @ 12:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0