vi går vidare..

Hej bloggen!

FÖRLÅT, för dålig uppdatering, men kände att jag verkligen inte orkade blogga igår. Hade sovit så otroligt dåligt att hela mig gjorde ont? aja, vi går vidare.

Idag i skolan har väl varit sådär, på rasten tränade vi på HEMLIGT HEMLIGT. Och så körde vi lite burken. Haha, sen har vi väl jobbat som vanligt. i morgon är det spruta.. vaccination! det är väl bara bra att få det gjort. Usch, men hemskt blir det.. aja, nu är jag hemma! syrran är sjuk.
i kväll blir det fotbollsträning och vi ska bli trände av typ några tjejer från untided.. det ska bli kul, tror jag.
Men tog precis lite god mellanmål och ska kanske kolla lite på O.C, är helt nörd i det!
aja, puss ♥


OUTFIT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0