hiss & diss




-Kenza
Japp, jag hissar Kenza, asso hennes blogg... lite hon också! Hennes blogg är super, hon borde ligga först engligt mig. Den har allt, förrutom det som dessies och kisses blogg har. Jag läser den bloggen varje dag!

-Hösten
Hösten måste man bara hissa. höstmodet, lövhögarna och alla höstfärger! Det är nog den finaste årstiden, det är inte för varmt och inte för kallt!



-Inredningsaffärer
Man kan inte tänka att man ska gå in i en inredningsaffär utan att köpa något! Ett litet ljus, regndroppar eller vad som helst. Något blir det i alla fall. Kanske skaffar en egen liten affär när jag blir stor? =)




-Läxa
Okej, vem gillar det igentligen? Det är meningen att man ska slippa skolan på helgerna och vila lite! HALLÅ?? usch, hatar verkligen läxorna!

-Dåliga nagellack
Det dissar jag.. och med det menar jag, sånna nagellack som aldrig torkar, nästan genomskinliga så att man måste måla flera lager.... diss på det!



-Slut på rea
Det har ju hänt några gånger att man bestämmer sig för att shoppa med mamma eller nån kompis när rean är som bäst! Men den dagen man shoppar är allt utsålt på rean och det finns bara dyra saker kvar i butikerna! Vilken otur man har då alltså, var snabbare tjejer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0