SHOPPING!

Hej bloggen!

nu var det så att jag vaknade kl 10 och hade alltså bara 30 minuter på mig att fixa mig och äta frukost! För fanny och sofia kom då och då skulle vi ju åka och shoppa. Men det gick bra och så! mobilen dog på vägen dit så det blev tyvärr inga bilder...!
När vi kom dit hade vi lite problem att komma in? haha, men det fixade sig! Vi gick först till ginatricot och köpte dom dära black.. white t-shirterna! Men det fanns bara 1 i våran storlek och den tog jag.. men fanny ska beställa från datan och fia och emma tog en trlja där det stog I´M BAD!
sen kom ida dit och vi pratade lite, hon köpte både black.. white och I`M BAD! men sen gick hon igen.
ja, vi åt på donken och så tog vi lite glass.. men här kommer bilder!
alltså, jag shoppade för 450 + 98!


där är tröjan! den finns alltså på ginatricot..


den är rosa! från ginatricot..


halsduk! från H&M..


allt från H&M..


outfiten! ganska dålig bild...

brun tröja - från ida, H&M.
vitt linne - från cornelia, H&M.
jeansleggings - ginatricot.

kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0