Partyt...!

Hej bloggen!

ska snart sussa.. men först blir det lite blogg! ursäkta.. men mitt huvud dunkar av hög musik.. aja, har på mig min fina pyjamas som jag fick i present! det kommer jag till senare, nu så... om festen! det var skiiiiiiiiiiit roligt! vi åt pizza och glass och en massa chips, godis och popcorn. Vi hade musik från data och ett litet dansrum? med ballonger, hehe... ja, vi körde några roliga lekar och så såklart presentöppning! TACK ♥ det kommer jag lite mer till på sernare! Men på slutet blev det mer som än repition? ... än som mitt och emmas kalas! men det var väl också rätt kul, vi bestämde än hemlig liten sak.. som ni kommer få veta i februrai typ! feel the pain..
här kommer en massa sköna bilder!


Emma och Sofia... <3


Ida och Cornelia... <3


Emma står såklart och smaskar, kidding <3


hela gänget ♥
förrutom ME och EMMA <3


Kommentarer
Postat av: amanda

och jag sitter på elins rygg.. :)

2009-09-04 @ 23:21:48
URL: http://amandacute.blogg.se/
Postat av: emma

haha det var fett kul <3

2009-09-05 @ 11:01:54
URL: http://emmawow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0