SOVIS.

HHEEEEJ bloggen ♥

Förlåt att jag inte skrivit på länge.. men har haft jätte mycket att göra, i helgen sov jag över hos EmmaK www.namnetemma.blogg.se det är hennes blogg. vi hade skitkul, tyvärr kommer det inga bilder men jag skriver istället.
vi sjöng singstar, var med Sally som är Emmas kanin, kolla på tv, gjorde skräckfilmer, skratta, prata och mycket mer!
emma k fick en idé att vi skulle doppa jordgubbar i chokladsås! det var inte gott.. men det tyckte Emmak..
vi pratade skitmycket innan vi skulle sova men sen så somna vi. När vi vaknade typ så kom Cornelia dit, vi gjorde typ samma som igår.
När vi kom hem den dagen så började vi packa till rämshyttan, här sitter jag nu.., jag är här med syrran, kusinen rasmus och hans kompis erik och rasmus pappa tomas. på kvällarna kommer pappa hit och äter middag och så sover han här. Och nu på torsag kommer mamma, moster som då är rasmus mamma och rasmus syrra eve som är 15 år, det blev en konstig förklaring men om ni läser det igen kommer ni nog fatta <3
i alla fall, jag sov en natt hemma, söndag - måndag. på måndagen så åkte vi hit.
den dagen var jobbig asso måndagen! för då packade jag klart och städade båda kaninburarna i regnet, fast det slutade efter ett tag, det var ganska jobbigt.. sen kom Tomas, Rasmus och Erik, och hämta oss, jag, emma och rasmus satt bak.
Vi stannade och handlade mat på ica maxi, det blev mat för hela veckan, vi ska ju vara här en HEEEEL vecka.
nästa inlägg kommer det om dagarna här :)

pusspuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0