23 juni ( BIRTHDAY )

hejhej, förlåt för dålig uppdatering, men som sagt så var det min födelsedag igår och nu så kommer det bilder på alla presenter och lite mera. Ida kom på morgonen och då så spelade vi lite data, sen så hade Ida en överaskning! Men emma listade ut var det var så det var ingen överaskning längre, vi skulle få två roser, men de var slut så vi fick två söta nallar ist. Funkade lika bra faktiskt! sen köpte vi vitlöksbröd på pizzirian som ligger bredvid, precis när vi ätit klart ringde pappa och sa att vi skulle hem och äta, det var makaroner och falukorv.. senare gick vi till Sofia, Emma k var också där, eftersom fia är typ nyinflyttad så ville vi kolla på hennes hus. Huset var stort och jättefint, det hade tre våningar!
vi satt och pratade lite m.m, sen skulle ida hem och äta då gick emma och jag ut med kaninerna, dessie och polly!
sen skulle ida, emma och jag bada i våran pool, ida hade en undervattenskamera som vi tog kort med under vattnet, det var skitroligt! när vi inte orkade bada mer gick vi upp och så gick da hem sen för då skulle vi förbereda för kalaset.
mormor, morfar, hunden sally, kusinen rasmus och moster kom hit, Dom andra kunde inte komma :( men det var kul i alla fall. Här kommer lite bilder!


Förlåt att bilderna blev åt fel håll men det får duga, här är bilderna på presenterna som jag fick.
Vattenpistolen är inte ed på bilden.
• Vattenpistol (moster, rasmus)
• present kort på make up style, min favoritaffär. man får gå en kurs där man lär sig hur man behandlar sin hud bra, vilka färger som passar dig och hur man lägger en bra makeup, och sen får man handla för 495 kr i butken! (moster, rasmus)
• Badkjol
• Linne
• high school musical 3 (hsm 3)
• 1000 kr!
• Taylor Swift skivan
• Bjrön borg trosor.
• liten vattenflaska.
• Plattång
• Mobil
• Sims 3.
• 2 små nallar.

Det var allt och jag är supernöjd med mina presenter, hehe!
Ha en bra dag, nu måste jag byta om för emma k kommer snart :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0