15 juni

HHEEEJ ♥

ska försöka att blogga varje dag men det blir typ bara ett inlägg om dan för det är på kvällarna som jag har tillgång till datorn, för pappa har ju sin jobbardata som han tar med sig när han kommer hit på kvällarna. när vi kom hit så började jag att packa upp i emmas och mitt rum. vi fick dela med pappa också.. Sen så spelade vi biljard, jag typ äger >.<
på kvällen kom pappa och då åt vi middag, det blev korv med pommes. Senare hade vi biljard tuneringar, haha, alla lag vann en gång var så det står lika. jag åt en hel påse med solchips, asso det är verlkligen dom godaste chipsen!
sen la jag mig typ i sängen och läste.

kramizar!


Kommentarer
Postat av: Anni <3

Du har jätte fin blogg! Några tips? Kram <33

2009-06-20 @ 14:41:37
URL: http://lovetusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0