Snart framme.

Hejhej, nu sitter vi i bilen, vi är snart framme men vi blev lite försenade. Först så sov jag alldeles för länge så då missade vi ju tiden lite, sen när vi äntligen kom i väg och åkt en bit så kommer pappa på att vi glömt en påse med alla grillredskap i. Så då åkte vi hem och hämta den. Men nu så är vi snart framme och våra kusiner rasmus och eve och deras föräldrar tomas och marie väntas nog på oss. Jag blev lite ledsen i morse för det var en hare som skuttade utanför polly och dessies bur, jag tror att dom är kära OLYCKLIGT KÄRA TACK VARE OSS. Eftersom mamma och pappa inte vill ha fler kaniner så får dom alltså inte träffas, åååh... Säger jag bara. Men tillbaks till paddlingen, vi ska nog paddla i 4 timmar räknat med lunch på nån klippa. Sen kommer vi fram till ön där vi ska övernatta, och badar, äter middag och myser. Sen lägger vi oss antaglingen och vaknar typ 8 för man sover inte så jätte länge när man campar. Men sen äter vi frukost och paddlar hemåt och så äter vi lunch på nån annan klippa.. Sen går vi till bilarna och åker hem och så bloggar jag när vi är hemma sen och så får ni se bilder då oxå. Puss <3

Kommentarer
Postat av: jennifer

fin blogg :)

2009-07-20 @ 17:18:51
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0