SMOOTHIE ♥

I ♥ smoothie! det är en av mina sötisar! det är nyttigt, gott och så ser den god ut.. perfekt! emma och jah gjorde en oslagsbar alldeles nyss, efter maten ..! Vill ni veta receptet, så ni också kan göra den?


INGREDIENSERNA.

• 4 dl jordgubbar tinade.
• 5 dl vaniljyoghurt.
• 1 msk lime.
• 2 msk vaniljsocker.

Görs såhär: Häll i alla ingredienserna i en kanna som på bilden ovan. Mixa allt med en mixerstav. Häll upp i 4 snygga och höga glas. Skär ett litet snitt i en jordgubbe och sätt den på kanten på glaset! Klart att serveras!


KLART!

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: Anni

Vad roligt att du skriver recept på din blogg! Jag ska testa den för den ser såååå himmla god ut!!! Ha det bra! ps det är roligt att du kommenterar min blogg!! Jag blir så glad av att läsa kommentarer!! <33

2009-07-11 @ 10:11:54
URL: http://lovetusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0