mysdag.

hellu (:

idag regnar det skitmycket, så jag ska ta det lungt hemma och kolla på en massa filmer! men senare så ska jag till Emmak, vi ska ha lottdragning.. vi har sålt lotter inom fotbollen och alla som tagit en lott ( hela fotbollslaget ) ska vara där + föräldrar och syskon. Men det är rätt så konstiga lotter för det står ju ett nummer på lotten, men står det typ 56 så ska man betala det, alla nummer finns med upp till 100 från 1. Jag fick 47, så jag hade typ lite tur.. (: men nu får man hoppas att man vinner också!
jaha, nu är det bara tre dagar kvar innan man åker till den största cupen i (världen)! haha, våran första match är mot USA, tänk att usa åker ända till Sverige för att spela en cup.. det är bevis på att det är världens största cup ( engligt mig )!
har städat mitt rum! är klar med garderoben som tog 2 timmar.. så snart borde det vara klart!


ses senare ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0