KOMMER SAKNA DEJ..

hej alla glada? såklart ni är glada, ni läser ju min blogg. ♥

idag vaknade jag halv 10 faktiskt.. och kollade på mitt snygga rum som är nystädat, haha.. sen gick jag ner till datan och åt frukost här, sen var jag lite med Dessie och åt korv med bröd samtidigt, kommer ju lämna Dessie idag hos kusinerna där Polly bor, dom får passa hon medans vi är på Gothia. Men det var typ en gren med en tagg på som hade fasnat i Dessie, jag fick typ panik och ropade på mamma :O men sen såg vi att den bara satt  i pälsen så allt gick liksom bra, puh ;) Har packat till lilla Dessie också. • Två matskålar, • En påse med sågspån och en med halm, • Vattenflaska, • Två olika maträtter, • Sallad, morötter, • Sele, • Resebur m.m. Kommer sakna dessie otroligt mkt..!
är så nöjd med mitt rum nu så här får ni se hur det blev!





PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: emma

fint det blev :D

2009-07-12 @ 09:45:15
URL: http://likeemma.blogg.se/
Postat av: Anni

Jag saknar Tusse jätte mycket! Tänk, jag är borta från honom 1 fem veckor! Står ej uuut! Jag vill att han ska hänga med!! Vad rent det blev i ditt rum!!

2009-07-20 @ 07:58:20
URL: http://lovetusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0