HOME!

hellu ♥

nu har jag kommit hem, saknat mig? .... i alla fall, för er som inte  vet så var jag i Göteborg asso Gothia cup. Det har vart skitkul, vi har vart på Liseberg, shoppat, spelat en massa matcher, vart på invigningen och så mycket mera.. det blir ett minne för livet ♥ Förresten så vann jag en stor marabo på Liseberg, det var 20 st 100 g choklad, OJOJOJ! Proppade faktiskt i mig en alldeles nyss, haha ;) Kom hem kanske för två timmar sen, har mått illa ända sen vi åkte. Ont ihuvudet, hungrig och supertrött, aja, nu är jag i alla fall nyduschad och mår toppen! i morgon ska vi hämta Dessie hos Kusinerna, great. har saknat plutten skitmkt ♥
Här kommer bilder!


Emma och jag innan vi åkte!


Köpte en fridatidning och en tutti frutti och ha i bilen!


Vi åt på en pizzeria innan det var dags för invigningen.


Invigningen var supercool!


När vi shoppade, köpte jag ett par gråa mysbyxer där det också stod Gothia cup typ vid höften!


Sötisen Emma ♥


Jajemensan, pool fanns det på vandrarhemmet!


Älskar er tjejer, ♥

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0