hemma!

heej, nu har jag kommit hem.. har varit hemma några timmar nu! när jag kom hem slängde jag mig inte på soffan utan jag sprang rakt ut till min sötnos som jag saknat otroligt mycket! lilla dessie. När jag var på sollerön som jag har vart hela den här veckan, så ringde våra grannar och sa att det hoppade en kanin på deras tomt, som var lite brun på ryggen, mycket pälsig och öronen uppåt m.m. Om ni inte hade listat ut det så var det Dessie som hade smitit över till grannarna. liksom fy fan vad jag fick panik men sen så ringde dom igen och sa att dom hade fångat in dessie, pust! Polly har flyttat hem till kusinerna igen, det är ju deras egentligen. saknar polly! men sen kom fanny över och gav emma och mig milka för vi passat torres en vecka, TAAAAACK ♥ sen badade vi i poolen lite oxå! 
här kommer LITEE bilder från sollerön, min mobil fick inte hänga med så mycket eftersom jag lekte med småkusinerna och julle så mycket. dom är inte mera än 6 år och dom ville leka tjuv och polis hela tiden, ella är 3 år och sjunger och dansar exakt hela tiden, så söööt! casper och julle är typ bästisar? men tyvärr så träffas dom bara en gång om året. När vi satt på resturangen och åt så var det en trubadur där som spelade och då dansade ella och hon fick till och med en speciell låt som var till henne, pippi långstrump, haha! det var roligt. 


emma gjorde en gubbe i sanden!


Jag sitter och sjunger på stranden!


Jag spelar minigolf med emma .. <3


Emma vann!


mycket glass blev det såklart.


haha, ella ville dansa hela tiden !


Ella och jag!

det var alla bilder ♥ pusspuss





 

Kommentarer
Postat av: Anni <3

DEt värkar som du har haft roligt! Visst är det kul med små barn jag känner själv nåra som är super söööta (dom är 6,3 och 2) Kramar från mig!

2009-07-09 @ 10:10:19
URL: http://lovetusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0