hemma

hhejhej, det blev inte blogg varje dag som jag hade tänkt mig att det skulle bli när vi var i gotland. Så nu kommer det bilder och lite text. Ville inte åka hem asso, jag älskar gotland.. så himla mysigt asso, började nästan gråta som en barnunge i bilen mot färjan. Klockan 2 inatt väckte mamma och pappa mig och jag var tvungen att gå upp, ussh! det var asjobbigt och sliten var man ju. Vi satt längst fram i färjan och hade typ utsikt över havet, men det gick inte att sitta där vi satt, det var typ en kille som snarkade (högt!), en liten barnunge som skrek och typ en kille som hade ett ganska konstig skratt som skrattade åt filmen som visades. Pappa hade redan satt sig nån annanstans, längre bak för det var tomt där. Man ville ju sova såklart! här kommer bilder.. yeees :)


Här är det mysiga huset som vi bodde i, Berit som har jobbat på mammas jobb äger det.


Vi hade muren utanför, men huset bredvid var det typ gudi grupper som kollade på trädgården.


Jag när vi skulle hämta moster, eve och rasmus för att sen gå och shoppa i stan typ, fast rasmus gick hem sen igen.


Emma ska precis doppa sig, men jag hade redan gjort det så för mig var det kallt, men sen blev det varmt och skönt. Vi var på en skitmysig strand med stenar istället för sand, och stenarna var inte vassa, mamma hittade jättemånga som vi tog hem sen.


Eve, emma och jag åt på visbys glass elr vad det nu hette. Men det var skiiitgott i alla fall.


shoppa, shoppa, shoppa!


ah, det var en rolig dag! I ♥ GOTLAND.


Emma och jag köpte fyra pocket men betala för 3.. haha, det blev meg cabot, så himla bra!
Sen köpte jag också två långarmade, den ena var blå och mörkblå randig och den andra var svart och grå randig båda från veromoda.


Vi gick där, ni kanske ser mig gå på asfalten, det var mysigt!


stranden..!

längtar redan tillbaks, men sen har man ju saknat alla kompisar, poolen och såklart dessie och polly..
fanny var nyss här och gav oss all post som dom hade tagit hand om så länge, men nu ska jag läsa alla bloggar som jag inte läst på länge.. hörs senare! kramar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0