Gotland dag 1

hellu allihopa, jag har skitkul här på Gotland. Men morgonen har varit lite körig och jag har vart skittrött, men nu mår man bäst! Pappa väckte mig kl 3 i natt, jag satte på mig kläder och fixa mig sen satt vi i bilen med all packning på väg mot båten, gotland är ju en ö så man måste antingen flyga eller åka båt dit, åka båt tar typ tre timmar. Jag sov ungefär hela båtresan, köpte en tidning och en festis. Sen sov jag också när vi åkte hit med bil, asso till huset som vi ska vara i, det är supermysigt men lite litet men funkar faktiskt för våran familj. Emma och jag fick ett eget rum och mamma och pappa fick bäddsoffan, haha. Sen kom Tomas hit och så gick vi till deras hus som dom hade hyrt, men tomas skulle hem idag och eve, rasse och moster ska stanna tills på onsdag. Vi åt frukost där och så visade dom runt oss lite, sen åkte min familj till stranden där det fanns en pool också, där badade emma och jag. Vi åt på en resturang som fanns typ bredvid, hamburgare och fanta tog jag såklart. pappa, eve och rasse var dom som badade i sjön. mamma och moster solade bara fast det blåste lite, hehe. Sen åkte vi och handlade frukost och middag, sen kom vi hem och då duschade jag, kände mig skitäcklig innan, typ inte duscat på en vecka och sand över hela mig så det var mycket skönt att ta en dusch och sen sätta på sig rena kläder! Tyvärr så har jag bara tagit kort med mobilen men det är kameran vi laddar uppfrån, så det blir dagens outfit idag, men ska byta kläder sen på kvällen när vi ska äta middag med eve, rasse och moster. Sen så ska Emma och jag kolla på O.C, vi tog med den hit, tack sofia för vi fick låna den =)


Det får duga, men det är vad jag har på mig just nu, men ska byta lite senare.
kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0