en typisk hemmadag!

Hej bloggen!

Idag har man bara varit hemma typ, det har varit en ganska så slapp dag om jag får säga det själv. Jag har plockat blåbär till blåbärspajen, hämtat Dessie samt Polly för vi ska passa hon när dom är i gotland, spelat en massa sims 3 + bloggat, spelat kubb mot pappa med emma.. förlorade alla tre gångerna :D, badat och vart med kaninerna. En typiskt hemmadag för mig! just nu sitter jag och smaskar i mig solchips och en chokaldkaka.. mums!  
här kommer lite bilder.

¨
skön sommarklänning blev dagens outfit!


a lot off ice cream blev det idag!


Middagen blev favvorätten, lax med potatis!


Fick ont i ryggen efter allt plockande..!

kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0